Re: Uszkodzone sektory na dysku - problem wraca jak bumerang...

Autor: Gutek <beztego_gutkowski_at_itego_vp.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 09:49:01 MET DST

Gutek napisał(a):

> Dzięki.
> Zapuscilem, na razie przetestował 20 GB, naprawił jeden sektor. Jak bede
> mial troche wiecej wolnego czasu dokoncze test - zobaczymy czy pomoze.

Dokończylem testowanie tym programem, poźniej sprawdzilem jeszcze raz
okolice naprawionego sektora - wszystko było w porządku.
Niestety nazajutrz (choc nie przy pierwszym uruchomieniu) po
przywróceniu systemu z płyty znów znalazł błędny sektor w tym samym
miejscu co na początku - jeden z pierwszych sektorów. Podobnie chkdsk
widzi coś koło 20 Kb w uszkodzonych sektorach.

Czy może być tak, że jakiś czynnik powoduje ciągłe uszkadzanie tego
sektora, czy po prostu nie jest on naprawiany do końca? Jeśli to
pierwsze to czy może się okazać, że jak kupię sobiwe nowy dysk to i tak
będzie uszkadzany w tym miejscu?

co do gwarancji, to tez juz niestety nie działa na mój dysk - był
kupiony w 2003 i 5-letnia go nie objęła.

Gutek