Re: Jaki DDR ??

Autor: Sekulas <sekulas_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 08:17:21 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns966E118BF60Fmbien@127.0.0.1...
> Sekulas <sekulas@wp.pl> wrote:
>
> A na czym te GoodRAMy? Noname czy na Infineonach? Jesli na
> Infineonach to mozesz zostawic i dolozyc kosc Infineona o takiej samej
> organizacji. Sam uzywam takiego zestawienia na Epoxie 8RDA3I w dualu i
> dzialaja wysminicie, jak to Infineony.

Po południu sprawdze na czym sa te ramy bo dokładnie nie wiem .

Tak jest ustawione taktowanie tych pamięci z tego co pokazuje Everest Home
Edition.
CAS Latency (CL) 3T
RAS To CAS Delay (tRCD) 4T
RAS Precharge (tRP) 4T
RAS Active Time (tRAS) 8T
Row Cycle Time (tRC) 13T
Row Refresh Cycle Time (tRFC) 15T
Command Rate (CR) 1T
RAS To RAS Delay (tRRD) 2T

> Chcesz miec 1,5GB RAM czy chodzi Ci o cos innego?

 Dokładnie 1,5 Gb RAM w trzech modułach . Oglądałem na allegro Good Ramy
512 Mb i nie pisze na jakich kościach są te pamięci . Jedynie tu
http://allegro.pl/show_item.php?item=53238295 podał alegrowicz ze sa na
kościach typu BGA , ale za bardzo sie nie orientuje w tym temacie.

Dzieki za info .