Re: Niestabilna praca kompa po zmianie procesora - zasilacz czy coś innego?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 13:26:31 MET DST

> W biosie zaś szczerze mówiąc nie dostrzegłem nigdzie takiej opcji.
> Nie mam teraz bezpośredniego dostępu do tego kompa.
> Czy masz (miałeś) może kontakt z taką płytą?
> Czy możesz powiedzieć coś więcej na temat tej opcji?

Z ta plyta niestety nie. Natomiast, o ile dobrze pamietam,
to niektore plyty na VIA (i nie tylko) pozwalaly na ustawienie
RAMu w tryb asynchroniczny przyspieszajac jego prace wzgledem
FSB o 33 mhz.

I tak majac Celerona na magistrali 66 mozna bylo ustawic pamiec
na 100, a majac P3 z FSB 100 - pamiec na 133.

Pytanie co sie stanie, jesli ma sie procesor na magistrali 133.
Wg. mnie chipset/bios nie powinien dopuscic do taktowania
pamieci zegarem 166... ale moze sie upewnij, tak na wszelki
wypadek... ;)

Poza tym, wg. instrukcji plyta ta obslugyje max P3 733 mhz...
ale to moze byc tez wina tego, ze kiedy ja pisali nie bylo szybszych.
;)

Zdrooweczka,
Vituniu.