Re: Niestabilna praca kompa po zmianie procesora - zasilacz czy coś innego?

Autor: MB <kermitb_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 12:46:50 MET DST

> No...moze to trywialne i nie obraz sie, ze pytam...
> ale nie ustawiles ich na "FSB + 33", co? ;D

Hmm.... Na płycie są tylko dwie grupy zworek. Jedną ustawia się
częstotliwość FSB (66, 100 lub 133MHz), zaś drugą mnożnik procesora (który i
tak jest pewnie przez niego olewany). W biosie zaś szczerze mówiąc nie
dostrzegłem nigdzie takiej opcji. Nie mam teraz bezpośredniego dostępu do
tego kompa. Czy masz (miałeś) może kontakt z taką płytą? Czy możesz
powiedzieć coś więcej na temat tej opcji?

Pozdrawiam
Mariusz B.