Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 12:17:50 MET DST

Vulcan w wiadomości <news:d7ngqt$ic$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> samej płytki z tym samym materiałem nagranym x4. Bo ja po nagraniu każdej
> płytki oprócz weryfikacji w Nero, wkładam ją do DVD-ROM'u i przegrywam dane
> na HDD, co mnie utwierdza, że dane są jednak wypalone poprawnie (takie
> prywatne skrzywienie)

Bardzo naiwny test. A jeśli do tego płyta na VIA, to do tego jeszcze test
lamerski ;)
Na "sławetnych" m-b VIA z felernym kontrolerem IDE na niektórych
konfiguracjach sprzętowych nagrywarki nagrywały płyty, które dawały się
skopiować, ale porównanie binarne zawartości płyty z "wzorcem" ukazywało np.
1 bajt różnicy... Taakie tam nic ważnego, czasem tylko 1 bajt, prawie nic ;P

--
Pozdrawiam,
  Gargamel