Re: Big Tower

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 11:34:52 MET DST

Użytkownik "Vulcan" <genomvul@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:d80pch$4f7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Normalnie kupujesz na stronie obudowe za podana cenę, a w uwagach do
> zamówienia piszesz, że chcesz bez zasilacza i dostajesz obudowe bez
> zasilacza pomniejszona o jego cenę. W razie wątpliwości napisz do nich maila
> i zapytaj. Ja i kilku znajomych rowniez kupowalo u nich w ten sposob obudowy
> bez zasilacza wiec nie powinno byc problemu.
>
> PS Pod kazda obudowa masz podana cene bez zasilacza:)

Ja posiadam taką: http://www.chieftec.pl/img/small/CA-01B-B-SL.jpg
Wybrałem ją dlatego, że jest duża (z kółkami 670mm) i ma USB i inne złączki na
środku z przodu, a nie na samym dole. A i ta obudowa jest bardzo wytrzymała i
ciężka. Moja żona, do póki nie zainstalowałem kółek, to używała jej jako
stołeczek do wieszania firan (oczywiście wcześniej sam wlazłem na nią, żeby
sprawdzić, czy wytrzyma, a ważę 100kg).

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!