Re: Poradnik dla zastanawiajacych sie nad laptopem

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 11:31:38 MET DST

Od: Rafal Brzoskwinia <brzosk@poczta.onet.pl>
    Temat: Re: Poradnik dla zastanawiajacych sie nad laptopem

pisanie
    poradnika:-). To ze Tobie odpowiada matryca 1600x1200 to nie znaczy ze
innym
    tez bedzie. (...) <<<<<

    rany, ludziska dajta spokój gociowi. trochę zrozumienia. facet po prostu
bardzo się cieszy, że sobie kupił i postanowił podzielić się z Wami swoj
radością. (z innymi grupami też o ile pamiętam). tymczasem, oczywiście i
naturalnie zaraz zaczęły się docinki, że rozdzielczość to właściwie ma do
dupy, że do tego to się wcale nie nadaje, albo, że rozdzielczość za duża
itd.

    ja niedawno też sobie kupiłem wymarzonego laptopa i też się bardzo
cieszę ( przez ostatnie 2 miesiące chyba nie poszedłem spać wcześniej niż o
2-00) i z tym Panem solidaryzuję się z jego radością.

    zosia