instalacja XP - problem

Autor: Rafal Z. <z_r_at_op.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 10:07:56 MET DST

 Witam

Potrzebuje pomocy.
Jest problem w zainstalowaniu znajomemu nowego systemu na zwykłym PCecie.
Płyta Albatron PM266A Pro , Pentium 4 2.8GHz, jeden HDD i cała reszta.
Obudowa zaplombowana itd. nie mam instr. ani dokładniejszych informacji.

Odpalam instalatora win xp a ten informuje mnie na którejś zakładce że nie
ma dysku na którym można instalować nowy system. A jednak stary system
działa na tym dysku ! RPM244 widzi dysk itd. Jednak w biosie nie odnajduje
HDD :(

Przy odpalaniu kompa przed uruchomieniem windowsa XP na chwilke wyskakuje
jakieś info o raid. i jednym dysku. W AIDA odczytałem, że jest na płycie
"Silican3112 SataRaid controller"

Sądze, że format C wiele mi nie da bo nie widzi dysku chociaż ten jest i
pracuje.

Może mi ktoś coś doradzić ?
Na kompach zatrzymałem sie już chwilke temu a z raida to miałem na Abicie BX
133 Raid a to inaczej funkcjonowało ...

--
rafal