Re: GG - błędy/ poważny problem/ pomóżcie !

Autor: Leon <rollWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 10:02:57 MET DST

> Użytkownik "Leon" <rollWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości

> odpowiednia
>
> kiepsko szukałeś
> alt.pl.komunikatory

a gdzie ja mam wpisać nazwe grupy: alt.pl.komunikatory bo kombinowałem 15 min i
efekty okazały się zerowe,
tak swoją drogą to te forum jest źle skonstruowane dlatego tyle tematów jest w
NTG, cięzko się szuka grup i wogóle, archiwum jest wręcz beznadziejne, chciałbym
żeby te forum wygladało jak typowe''forum'' internetowe.