Re: instalacja XP - problem

Autor: Ariusz <ariuszn_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 11:00:29 MET DST

Użytkownik "Rafal Z." <z_r@op.pl> napisał w wiadomości
news:d810ih$hss$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Potrzebuje pomocy.
> Jest problem w zainstalowaniu znajomemu nowego systemu na zwykłym PCecie.
> Płyta Albatron PM266A Pro , Pentium 4 2.8GHz, jeden HDD i cała reszta.
> Obudowa zaplombowana itd. nie mam instr. ani dokładniejszych informacji.
>
> Odpalam instalatora win xp a ten informuje mnie na którejś zakładce że nie
> ma dysku na którym można instalować nowy system. A jednak stary system
> działa na tym dysku ! RPM244 widzi dysk itd. Jednak w biosie nie odnajduje
> HDD :(

> [...]
Nie wiem czy pomoge bo jestem laikiem.
Ale kiedys miałem taki problem, przy raidzie sprzetowym. Kiedy chciałem
zinstalowac nowy system plułó się, że nie ma dysku. Dopiero potem
zauwarzyłe, że system instalacji Win XP na poczatku pyta czy chcesz
zainstalowac jakies sterowniki - wlozyłem dyskietke i zainstalowalem
sterowniki raida - pomoglo, moze i tobie pomoze.

Pozdrawiam Ariusz