dysk zewnętrzny USB/FireWire - wydajny

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 03:07:55 MET DST

posiadanie notebooka wymusza na mnie zakup zewnętrznego dysku twardego.

widzę, że sa dyski i na USB 2.0 i na firewire. ale czy na tym można
wydajnie pracować? totalnie nie czuję jakie parametry mają takie dyski w
odniesieniu do typowych dysków w kompach stacjonarnych.

szukam czegoś co da mi możliwość pracy na sporych plikach graficznych
(photoshop) o pojemności minimalnej 80 GB i cenie maksymalnej 1000 zł
brutto (i ani grosza więcej).

na co zwracać uwagę i jakie dyski polecacie. w cortlandzie widzę LaCie i
Maxtory. Te drugie wypadają korzystniej cenowo i pojemnościowo.

--
iTuiTu