Jak włączyc zasilacz ATX bez plyty głównej ?

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 20:36:57 MET DST

Hej !

Mam problem. Z rana komputer nie chce się włączyć za pierwszym
nacisnięciem. Kombinuję , wyciagam przewód z gniazdka, pstrykam
wyłącznukiem z tyłu obudowy i prędzej czy później się włącza , ale
ostatnio jest to bardzo "później" (jakieś 15, 20 minut pstrykania).
Chciałem wziąć ten zasilacz "pod lupę" ale nie wiem jak go włączyć jak
jest wypięty z płyty. Ktoś wie ?

EMPI
http://www.empimusic.z.pl