Re: drukarka laserowa

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 20:38:07 MET DST

Hitler i Stalin nadal nie żyli a słynny grzebolog *Email* rzucił na grupę
dziwną wiadomość datowaną na 5 czerwiec ( niedziela) o godz. 18:24, o
treści :

> W HP LJ 6L standardowo po jakimś czasie rozregulowuje się podajnik papieru.

On się nie *rozregulowuje* tylko te drukarki mają wadę fabryczną i kiedyś
HP rozprowadzał specjalne moduły naprawcze do nich i do 1100. Niestety
strona którą miałem wpisaną w zakładkach teraz się nie otwiera. A było to
na stronach w dziwnym narzeczu naszych zachodnich sąsiadów, którego ja nie
trawię, można tam poszukać tego...

--
     ..::WISKOLER::..
Poszukiwanie pracy, to też praca