Re: Big Tower

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 20:35:56 MET DST

Uzytkownik "T" <trompele@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:d7ve4c$sfl$1@inews.gazeta.pl...

> Mam podobnego chiefteca (kolor czarny). Jak dla mnie swietny.
> Duzo miejsca w srodku, udogodnienia w stylu klamka do bocznej klapy,
> sciagane sanki na dyski, specjalne szyny do montowania napedow cd.
> Wada jest jedynie maly reset i slabo widoczne diody przy zamknietej
klapce.
> Szczerze polecam.

Tego Codegena se odpusc, ma idiotycznie umieszczony reset (i dotyczy to nie
tylko big towrow z tej serii). wystarczy przejsc nieuwaznie obok i juz sie
resetuje za lekkim musnieciem przycisku;]
A co do Chiefteca (http://www.chieftec.pl/) to polecam ci bardziej Big
towera z serii np. UNI, MESH albo Bravo, gdyz moim zdaniem samo umieszczenie
dyskow HDD jest w nich lepiej rozwiazane niz w obudowach z serii Dragon czy
Matrix, no i jest wiecej wyciec na wentylatory. Obudowy z tych 3 serii
wymienionych przeze mnie sa ciut drozsze od tej obudowy do ktorej rzuciles
linka z allegro, zreszta wejdz na stone chiefteca i tam masz wszytko ladnie
na obrazkach pokazane. Wybor nalezy do siebie. Aha i Chiftec jest wykonany
zdecydowanie lepiej od tego codegena czego chyba nawet nie musialem pisac bo
jest to wiadome:) Ja sam posiadam Big towera z serii UNI wiec jak masz
jakies pytania to wal. Montowalem tez bebechy w innych seriach obudów
chiefteca, ale tak jak pisze rozwiazania z serii UNI, MESH i Bravo przypadly
mi do gustu najbardzie, ale to tylko rzecz gustu.

aha jeszcze jedna, ja nie masz duzej ilosci napedow optycznych i dyskow to
zdecydowanie wystrczy ci midi tower, gdyz przecietny midi tower z chiefteca
jest prawie tej samej wielkosci co tanie big towery no name. a ten big tower
z chiefteca to naprawde olbrzym (na zdjeciu tego nie widac)

--
Pozdrowienia, Vulcan