Re: Czy rozsadnie aby w VPN istnial punkt dostepowy ...

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 15:23:58 MET DST

Użytkownik "Rafal G." <someone@somewhere.com> napisał w wiadomości
news:slrnda5op8.1p2h.someone@spitfire.303.krakow.pl...
> Witam. Pytanie do osob z pojeciem na temat bezpieczenstwa sieci
[...]

> Prosze bardziej obeznanych w
> temacie krotkie opinie na interesujacy mnie temat. Pozdrawiam serdecznie.
> Ps. Mam nadziejie ze to ta grupa ;)

Witaj. Na wstępie - NTG (pl.comp.networking).
A co do koncepcji otwartego punktu dostępowego - ktoś, kto to wymyślił
powinien wylecieć z roboty po pierwszej kompromitacji ważnej stacji
 roboczej/serwera i wycieku np. danych osobowych, powiedzmy z płatnika...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,