Re: Sempron 2300 BOX

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 13:14:51 MET DST

Użytkownik "Rafal" <netrafal@enter.net.pl> napisał w wiadomości
news:d7uj1u$n5u$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Niedawno nabyłem tego Semprona. Co mnie zdziwiło najbardziej to to, że
> musiałem użyć ogromnej siły żeby zapiąć na niego oryginalny Boxowy
cooler.
> Wręcz musiałem naprzeć na śrubokręt dwiema rękami. Czy to nie uszkodzi
> rdzenia procka (narazie działa OK).
> Czy wszystkie BOXy tak mają??

Niestety tak. Ten typ tak ma. Montowałem juz kilkanascie sempronow i
wszystkie coolery boxowe trzeba montowac, sila razy gwalt;]]]]
Klientom polecam zdecydowanie wiatraki nie boksowe. raz bo wydajniejsze,
dwa, bo montaz przyjemniejszy.

a co do uszkodzenia to od samego nacisku raczej rdzenia nie zmiazdzysz, ale
jakby ci sie ten srubokret zsunal, ooo to juz strach sie bac;]]]
Mozesz wowczas uszkodzic zarowno plyte jak i proca. na pocieszenie dodam ci,
ze montuje kompy od ponad 10 lat i jeszcze zadnego proca nie ukruszylem,
choc znam i takich magikow co zdolali DDR'a wlozyc na odwrot i zjarac go w
ten sposob;]

Jak twoj proc dziala OK to na 99% nic nie uszkodziles. pisze na 99% bo
widzialem juz niejeden ukruszony (nieznacznie) proc ktory dzialal poprawnie.

--
Pozdrowienia, Vulcan