Re: Problemik

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 13:10:52 MET DST

Użytkownik "Hannibal" <salaboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d7u9u6$d0k$1@news.onet.pl...
> Witam
> Mam dwa kompy przez router połączone ale jest jeden problemik: Pc1 widzi w
> Otoczeniu sieciowym wszystko czyli PC1 i PC2 (jest tam win 98), ale już
> PC2
> w otoczniu sieciowym nie ma nic tzn ani PC2 ani PC1, internet działa ok
> (jest tam win 95).
> Wie ktoś jak to zrobić żeby na Pc2 też można było plik ściągnąć z pc1 ???

Trochę NTG.
Krótko: Spróbój tak na obu kompach: Ustaw tą samą grupę, upewnij się czy
jest włączone udostępnianie plików i drukarek oraz protokół NetBios. Jeśli
na kompach masz jakieś firewall'e wyłącz je na czas testów. Kiedyś w mojej
sieci też miałem podobny problem - pomogło doinstalowanie protokołów
IPX/SPX.

--
Chopin
stawnanet@wp.xl