Re: Pilny problem z Plyta ASUS lub karta graficzna 6600

Autor: Jacek <jacek115_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 13:14:04 MET DST

Sorki za date, faktycznie, nie sprawdzilem, a to mi w sklepie tak ustawili
:) Juz poprawilem.
A plyta nie ma grafiki wbudowanej, tylko sound.
Nie znam sie specjalnie na tym, ale ktos mi kiedys cos opowiadal, ze czasem
jest konflitk urzadzen i trzeba ustawiac cos z przerwaniami... moze to o to
chodzi?
Pozdrawiam