Re: [OT] Abonament za za internet i za PC?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 09:25:39 MET DST

Paweł Starzyński napisał(a):

> ten proceder trwa juz od bardzo dawna. Jedni nazywaja to obsesja, inni
> przyzwyczjaniem do posluszenstwa - tresurą ludzi. No bo jak inaczej nazwac
> przymus zmiany czasu na letni/zimowy? Po cholere to komu i kto to wymyslil?

Akurat korzyści ze zmiany czasu są większe :) No, ale domysłam się, że
to tylko dla przykładu podałeś.

> Albo zapinanie pasow... przeciez nikt przez to (ew. oprocz mnie oczywiscie)
> nie ucierpi.

Ale zapłacą za to inni podatnicy, jeżeli będziesz w szpitalu na OIOMie
leżał.

> Teraz z nowosci - brak mozliwosci zjechania ze skrzyzowania na
> czerownym czy kretynskie zasady skretu w prawo... niedlugo przestaniemy sie
> w tym lapac ;] a to tylko takie bardziej przyziemne - codzienne przyklady...

Te zmiany są po to, żeby kierowcy, którzy nie zapoznają się z jakichś
powodów z przepisami, musieli płacić mandaty. Policja potrzebuje
wsparcia finansowego...

> Mnie dotycza jeszcze inne - bardziej trywialne. Np specjalne termometry do
> mierzenia temperatury serowanych potraw miesnych (oraz oczywiscie
> odpowiednia temperatura), czy np zeszyt do raportow z mycia naczyn w kuchni
> ;] Mowie wam, teraz posiadanie malej restauracyjki to biurokracyjna pulapka
> i grube tomy literatury...

I pewnie dzieki tej "literaturze" klienci jedzą z czystszych talerzy ;-)
Pewnie producenci papieru za mało papieru sprzedają i za mało mamy
makulatury w przeliczeniu na jednego mieszkańca ;)

--
Proximus