Re: potrzebuje laptopa, sprzedawcy mnie olewaja... ;/

Autor: bArT <baartekNO^SPAM_at_klub.chip.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 23:07:39 MET DST

BartekK wrote:
> wcale nie z glowy, ostatnio meczylem 4szt i kazda miala problemy:

[ciach]

Z tego co piszesz, to faktycznie jesteś.. jak to określiłeś: "klientem o
szczególnych upodobaniach" :).

Miałem do czynienia z takim adapterem USB-RS, przy podpinaniu tel.
komórkowego do kompa. Tylko, że zrobiłem sobie dodatkowo kabelek DLR3,
podpięty między telefon a RSa, więc do portu odwoływałem się jak do modemu
przez komendy AT Hayesa. Mój samoróbek DLR3 miał swoje własne zasilanie
zewnętrzne.

--
pozdrawiam
Bartłomiej 'bArT' Doruch