nowe pamięci - problem

Autor: Arti <biblos_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 22:59:09 MET DST

Kupiłem pamięć DDR PC3200 256 MB w celu zwiększenia ramu do 512 MB. Po
dołożeniu do będącej już w komputerze pamięci komputer w ogóle się nie
uruchomił. Jak założyłem tylko nową pamięć system się uruchamiał, ale
pojawiał się komunikat:

"Jeden z plików zawierających dane rejestru systemu musiał zostać odzyskany
na podstawie dziennika lub kopii alternatywnej. Odzyskanie zakończyło się
pomyślnie"

Ponadto wyskakiwał komunikat, że nie będzie możliwości uruchomienia programu
antywirusowego (kaspersky).
Poza programem antywirusowym wszystko działało, ale po ponownym uruchomieniu
komputera komunikaty znowu się pojawiały. Jak założyłem tylko starą pamięć
(tego samego typu i pojemności co nowa) wszystko wróciło do normy.

Czy przedstawione objawy wskazują konflikt z płytą czy może należy zmienić
jakieś ustawienia ?