Re: potrzebuje laptopa, sprzedawcy mnie olewaja... ;/

Autor: Rafal Brzoskwinia <brzosk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 20:34:13 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości
news:d7shme$bae$1@nemesis.news.tpi.pl...
> dzieki, dlaczego tego nie mogl mi powiedziec sprzedawca w sklepie? ;)
> Niestety wszedzie gdzie jest dostepny/sciagalny 6120, to nic o promocji
> nie wiedza i tylko 12m-cy gwarancji daja

To idz do sklepu w którym mają pojecie o sprzedawaniu notebooków.
Promocją jest od 9 maja do odwołania na wszystkie 6110 i jeden najtańszy
6120 (model PG822EA)
Jesli byłbys z Krakowa to sam mógłbym Ci sprzedac tego notka.
A tak naprawde to szukaj sklepów które zajmują sie sprzedaża notebooków od
jakiegoś czasu i mają wyspecjalizowany personel. Nie wiem skąd jestes wiec
nie doradze Ci gdzie iść.
Rafał