Re: Re: Zestaw. Zbić cenę.

Autor: Tomasz Adamski <somebody_at_somewhere.com>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 17:48:33 MET DST

Dnia Sat, 04 Jun 2005 17:28:38 +0200, gardziej napisał(a):

> Ja bym na twoim miejscu wzial CRT, a kiedys "jak sie dozbiera" kupil LCD,
> nie ma sensu brac slabszych podzespolow...

Niestety, jeśli nie kupię teraz to pewnie go nie kupię przez
najbliższych pięć lat, a mój wzrok kolejnych pięciu nie wytrzyma.
Granica na sztywno nie jest ustawiona, jednak lepiej byłoby gdyby było
do tych 4k. Jeśli nie to zawsze się jakoś "uprosi" rodziców.

Znalazłem Gigabyte GA-K8N Ultra-SLI nVidia nForce4-SLI
[http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16779] już 200zł mniej. Ale
czy nie za bardzo odstaje od DFI?

I zapomniałem dodać, że wszystkie ceny z komputronik.pl, więc z
nienajtańszego źródła.

--
Pozdrawiam,     |    *Registered Linux User*    |
Tomasz Adamski. |          *Nr 376463*          |