Re: Zestaw. Zbić cenę.

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 19:21:45 MET DST

Tomasz Adamski wrote:

> Niestety, jeśli nie kupię teraz to pewnie go nie kupię przez
> najbliższych pięć lat, a mój wzrok kolejnych pięciu nie wytrzyma.

Dokładnie - wzrok jest /ostatnią/ rzczą na której bym oszczędzał na
Twoim miejscu.. Dlatego IMHO ten monitorek to najgorszy wybór z
mozliwych (gorszy byłby już chyba tylko CRT):
- matryca TN z jej wszystkimi wadami
- niezbyt fortunna przekątna w stosunku do rozdziałki
- do tego jeszcze "jakość" obecnych produktów z logo "Sony"

Na twoim miejscu bym poprzycinał dosłownie na /wszystkim/ (szczególnie
że masz z czego "schodzić") - byle tylko załapać się na LCD 19" na
IPS/SIPS (i oczywiście DVI), to będzie zaledwie około 400 PLN więcej od
tego Sony w przypadku np. LG.

> I zapomniałem dodać, że wszystkie ceny z komputronik.pl, więc z
> nienajtańszego źródła.

To Ci daje pewnien zapas na kombinowanie - sporo rzeczy dostaniesz taniej.

Pozdrawiam