Re: Laptopy góra (nad pecetami)

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 15:41:25 MET DST

Pawel pisze:

> NIE WARTO bo:
> bedziesz musiał kupic dodatkowo mysze i klawisze ( pisanie na tej
> wbudowanej to makabra a touch pad albo IBM-owski dzojstkich to
> porażka.,) i najlepej 19 calowy monitor LCD wiec pozostanie ci
> tylko

Mysz to może, ale klawiaturę? Chyba bym musiał postradać zmysły żeby
wymienić laptopową klawiaturę na jakieś zwykłe byle co.

> Dodatkowo jak bedziesz chciał coś podłaczyć do tego laptopa bo
> pozostaje ci albo dokupienie drogiego replikatora portów, ( czesto
> laptopy są ubogie w ważne porty)

Bzdura.

> Urzadzenia dodatkowe praktycznie mozńa tylko podłaczyć przez USB i
> czesto to są drogie rzeczy ( zewn napęd HDD) - w normalnym można
> kupić zwykły tani dysk)

Nie kazdy potrzebuje 300 GB.

> Laptop- ma praktycnzie zerowe mozliwości rozbudowy-
> W przypadku awarii- naprawa moze być zupełnie nieopłacalna albo
> bardzo droga.

Tutaj trochę racji jest, ale mocno przesadzasz. W niemal każdym da się
wymienić bezproblemowo przynajmniej dysk/pamięć/procesor, a zwykle znacznie
więcej.

> Laptopy są drogie ! w porówaniau z ich odpowiednikami stacjonarnymi.
>
> Wg mnie maja same wady. i uważam że to świetna rzecz jako komputer
> dodatkowy, na wyjzady, czasami do łózka, do pracy w terenie - i tlyko
> do tego go uzywam i tutaj sie sprwdza ale nigdy jako główny komputer
> domowy

A ja lubię mieć wszystko w jednym miejscu i móc to w każdej chwili ze sobą
zabrać.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8