Re: Laptopy góra (nad pecetami)

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 16:36:24 MET DST

Pawel napisał(a):

> NIE WARTO bo:
> bedziesz musiał kupic dodatkowo mysze i klawisze

Dlaczego "musiał"?

>( pisanie na tej
> wbudowanej to makabra

Opowiadasz

> a touch pad albo IBM-owski dzojstkich to
> porażka.,)

Nie kupuj tanich notebooków ;)

> i najlepej 19 calowy monitor LCD

Bo? Możesz podać jakiś konkretny argument przemawiający za używaniem
takiego monitora do celów domowych?

> Dodatkowo jak bedziesz chciał coś podłaczyć do tego laptopa bo
> pozostaje ci albo dokupienie drogiego replikatora portów, ( czesto
> laptopy są ubogie w ważne porty)

Wymień te ważne porty bo ja widzę wyraźnie, że te naprawdę istotne są w
każdym, czyli IRDA, USB, LPT

Potrzebujesz coś więcej w codziennym użytkowaniu? Co niby?

> Urzadzenia dodatkowe praktycznie mozńa tylko podłaczyć przez USB i
> czesto to są drogie rzeczy ( zewn napęd HDD) - w normalnym można
> kupić zwykły tani dysk)

Zapomniałeś o PCMCIA :>

> Laptop- ma praktycnzie zerowe mozliwości rozbudowy-

Tak samo jak desktop. Za kilka lat wszystko się zestarzeje, zmienią się
technologie i tak będziesz musiał kupić wszystko od nowa. Widzisz jakąś
róźnicę pomiędzy laptopem a desktopem?

> W przypadku awarii- naprawa moze być zupełnie nieopłacalna albo
> bardzo droga.

Dokładnie tak samo jak z każdym sprzętem elektronicznym wliczając w to
lodówkę :)

> Laptopy są drogie ! w porówaniau z ich odpowiednikami stacjonarnymi.

Masz odpowiednik Turiona w desktopach? :)

> Wg mnie maja same wady.

Mało widziałeś

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk