Odczyt z drukarki

Autor: LQ <lq_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 15:41:34 MET DST

Witam
Nie za bardzo wiem na jaką grupę powinienem wyslac tego posta wiec
postanowilem wyslac go tutaj. Otoz mam pewien problem. Posiadam urzadzenie
ktore podlaczone jest do drukarki poprzez zlacze LPT (3 zyly w kablu).
Urzadzenie to raz na godzine podaje wydruk na drukarke. Niestety ze wzgledu
na specyfike urzadzenia papier w drukarce ciagle moknie i drukarka sie
zacina.
Wymyslilem wiec inny sposob: kupuje Plyte,Procesor,Pamiec,FDD. I tutaj
zaczynaja sie schody. Potrzebuje program ktory "zlapie" z portu LPT
informacje wysylane do drukarki i zapisze wszystko na dyskietce.
Jezeli ktos jest mi w stanie w jakikolwiek sposob pomoc to bylbym bardzo
wdzieczny (linki, programy?, inne grupy?)
Pozdrawiam
LQ