Jeszcze raz o prędkości ramu!!!

Autor: PYTON <jurekwro_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 14:30:05 MET DST

Witam
Parę postów wcześniej czytałem na temat pedkości ramu, mam 3 kości po
256/400 twinmos sprawdziłem że działają na 200 wiec wedle tego co napisał
jeden z grupowiczów wszedłem do biosu i zmieniłem na 400 no i pojawił się
problem że nie mogłem odpalić pc nawet nie mogłem wejść do biosu żeby to
zmienić dopiero ingerencja na płycie w postaci wyciagnięcia bateryjki
przyniosła efekt i zastanawiam się co jest tego przyczyną ??

procek atlon/barton 3200 XP płyta główna gigabyta GA7 N400 pro 2