Magnesy a CRT

Autor: WindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM_at_op.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 14:31:16 MET DST

Witam.
Tak dziś sobie siedzę i fajną rzecz zaobserwowałem. A mianowicie
wpływ magnesów na kineskop od monitora CRT ;]

- możliwość ustawienie obrazu pod różnymi kątami
- zmiana barw na np. zielono-różowe
- rozjaśnienie lub przyciemnienie poszczególnych fragmentów obrazu...
- w trakcie "badań" jestem :P

Pozdrawiam.

P.S.
Znacie siakieś inne "nie pożądane" wpływy pola magnetycznego na H/W ?

2P.S.
A tak na poważnie, gdzie przeczytam o tych "zakłuceniach" obrazu z
punkt widzenia fizyki (co się tam akurat dzieje, jak temu zapobiec, itp.
) ? Pytam bo nawet nie bardzo wiem co wpisać w gooogle.pl :/

--
<!--
// WindowsMen