do znawcow SCSI

Autor: szelma <klmno_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 23:53:18 MET DST

Witam
zakupilem skaner Arcus 1200 Agfy- jest na interfejsie SCSI II- mam pytanie
odnosnie podlaczenia tego do komputera:
zaczynajac od strony skanera: podlaczam terminator do terminatora kabel
ktory byl w zestawie- i tutaj mam problem gdyz jest z jednej strony
zakonczony (tam gdzie podlaczam do terminatora) zlaczem CEN50 a z drugiej
mam DB25- jak toto podlaczyc do kontrolera adaptec 2940 ktory ma na 50 pin?
sa jakies przejsciowki? czy moze lepiej od razu zamienic kabel i sie w
przejsciowki nie bawic? czy terminator jest potrzebny? na co uwazac aby
czegos nie zepsuc przy takim kombinowaniu
Dziekuje za wszelkie porady