Re: IC7-G + Prescott 3.0E ciag dalszy - wyniki testow

Autor: Refix <virtual_at_net.com>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 00:50:49 MET DST

Użytkownik "Piotrek J" <pioj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d7qlme$3h1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wszyscy pisza o zasilaniu, a ja jakos w to nie wierze, bo te restarty sa

czemu nie chcesz uwierzyć, że zasilacz może (nie musi) mieć tu kluczowe
znaczenie, przecież w momencie odpalania jakiegoś programu, zwiększa się
obciążenie procesora a tym samym wzrasta pobór prądu z zasilacza, jeśli
zasilacz pracuje na progu napięcia zasilania, to znaczny pobór prądu
powoduje jego obciążenie, co może powodować spadek napięcia poniżej
"jakiegoś progu" i tym samym komp się restartuje.. Oczywiście nie musi tak
być w twoim przypadku ale skoro pytasz...

--
pozdrawiam
 -= Refix =-