Re: IC7-G + Prescott 3.0E ciag dalszy - wyniki testow

Autor: Piotrek J <pioj_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 00:25:37 MET DST

Refix wrote:
> mimo że napięcie będzie np.210V czy nawet 220V...sprawdź napięcie w sieci
> i pożycz od kogoś zasilacz aby się upewnić.

Wszyscy pisza o zasilaniu, a ja jakos w to nie wierze, bo te restarty sa
idealnie powtarzalne. Podczas intalki windowsa zawsze w ostatniej fazie.
W juz dzialajacym windows jak juz pisalem, obciazenie procka na max i
nic. Nie ruszam kompa pare minut i nic. A wystarczy ze cos pogrzebie w
programach (odpalam cos wiekszego jak media player) i reset odrazu!

Niestety nie mam do dyspozycji innego rownie mocnego zasilacza zeby
sprawdzic, ale z tego co widze problemy z zasilanie sa nieco mniej
powtarzalne. Poza tym przy jednej/kilku probach instalacji XP jeszcze
przed wymiana plyty podpialem kompa do UPS-a (bo updatowalem bios) i
wtedy tez nie poszlo. Jak juz pisalem, reset nie zalezy od czasu, tylko
od jakiejs czynnosci wykonywanej przez wiekszosc programow.

Mi to wyglada jakby jakas konkretna instrucja procesora wywolywala
reset, ale nie wiem czy w ogole moze istniec takie uszkodzenie
procesora. Sprawdzalem go juz na 2,5 GHz (166x15) i robilem testy
obciazeniowe CPU i HDD (Prime95, Sisoft Sandra) i nic, dziala stabilnie.

A tak na marginesie, taki "undeclocking" nie ma zlego wplywu na procek ?

Pozdrawiam

--
Piotrek