Re: IC7-G + Prescott 3.0E ciag dalszy - wyniki testow

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 02:14:45 MET DST

Refix wrote:

> "jakiegoś progu" i tym samym komp się restartuje.. Oczywiście nie musi tak
> być w twoim przypadku ale skoro pytasz...

Tego typu problemy, bez 'warsztatu' z zapasowym sprzętem, dość trudno
diagnozuje się na odległość. W grę może wchodzić nawet niekompatybilność
określonego modelu płyty i np. serii procesora.

Ja swego czasu podobny problem miałem u klienta, zwisy lub restarty
podczas koncowki instalacji windowsów. Okazało się, że problemem był
dysk - co innego zapisywał, a co innego czytał. Co ciekawe nie
sygnalizował błędów. Wymiana i wszystko gra. Dysk faktycznie świrował -
sprawdziłem później na innym sprzęcie.

pozdr.

--
Rafał Łukawski