Re: IC7-G + Prescott 3.0E ciag dalszy - wyniki testow

Autor: Refix <virtual_at_net.com>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 23:19:09 MET DST

Użytkownik "Piotrek J" <pioj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d7p7ui$s35$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Sugerowaliscie, ze problem moze dotyczyc przegrzewania, zrobilem wiec
> nast. test:
>
> Ustawienia plyty na auto - FSB 200, cpu 3.0, ram DDR400.
> Program monitoruja ABIT EQ, dostarczony z plyta glowna.
> Program obciazajacy procesor - Prime95.
>
> Wyniki po ok 10 minutach max obciazenia:
>
> CPU temp - ustabilizowala sie na poziomie 62,5
> PWM - ustabilizowala sie na poziomie 47-48
> System temp: 24
>
> Wszystkie napiecia bez zmian:
> VCore - 1,36
> DDRVcc - 2,67
> +3,3 - 3,42

> [...]
kiedyś miałem podobny problem, restarty były nie oczekiwane i w różnych
odstępach czasowych, niekiedy komp pracował 2-3 dni bez problemu,
powodem były spadki napięć w sieci, zasilacz pracował na granicy "jakiegoś
tam"
napięcia zasilania, w moim przypadku było to w granicy 200V, po wymianie
zasilacza było OK, mimo że spadki napięć utrzymywały się nadal, Teraz mam
w sieci 220-230V (wymóg UNI) Nie powiedziane że twój zasilacz reaguje
podobnie
mimo że napięcie będzie np.210V czy nawet 220V...sprawdź napięcie w sieci
i pożycz od kogoś zasilacz aby się upewnić.

--
pozdrawiam
 -= Refix =-