Re: Pytanie o budowę pracownii informatycznej?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 22:33:23 MET DST

Adrian napisał(a):

> A to nie są SUN-y?? Taki sprzęt do najtańszych nie należy, ale wirtualnie to
> wszystko działa jako jeden komputer. Swoją drogą zastanawiam się co w środku
> mają takie terminale? Czy to tylko przerośnięta karta sieciowa z dobudowanym
> procesorkiem i odrobiną ramu, bo wszystko się wykonuje na serwerze...

Stacje są mniej więcej takiej klasy:
procesor 350 - 500 MHz, jakieś 64 MB RAMu, grafa jakakolwiek, pewnie 4-8
MB, stacja dyskietek, obudowa, klawiatura, mysz. Wszystko wynonuje się
na serwerze.
Nie wiem jakie są serwery, ale jest ich chyba 14. Sieć obsługuje ok.
3000 uzytkowników,umożliwia pracę zdalną i zalogowanie się do sieci z
każdego miejsca na świecie, poza tym przynajmniej teoretycznie w budynku
działa Wi-Fi.

--
Proximus