Re: Pytanie o budowę pracownii informatycznej?

Autor: dafrak <chateau_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 12:26:55 MET DST

Użytkownik "info" napisał
> Witam
> Sprawa wygląda następująco: mam stworzyć pracownie komputerową, jest
> pomysł
> żeby stworzyć strukturę: SERWER + 20 terminali (na serwerze zainstalowany
> ma
> być jakiś linux), chodzi o to aby terminale były jak najtańsze (żeby
> uczniowie
> mieli dostęp na terminalach do kde i systemu zainstalowanego na serwerze,
> całe
> oprogramowanie ma być na serwerze a terminale mają się łączyć z serwerem
> za
> [...]

Witam,

Ale masz jakieś wsparcie ? ;)

Generalnie - dowolna dystrybucja na serwer (porządny, dużo ramu) + ltsp.
Projekt ltsp jest przyzwoicie opisany.
Co do terminali - albo takie prawie w cenie samego monitora, ale musisz
dołożyć karty gigabitowe albo zrezygnować z kde na rzecz np. xfce
i pozostać przy zintegrowanych z płytą - wtedy taki terminal będzie
Cię kosztował góra 50 pln / sztukę + monitor.
A - przed zakupami odwiedź najpierw stronkę rom-o-matic.

ATSD - temat bardziej na p.c.o.l.

Pozdrawiam
dafrak