Re: Pytanie o budowę pracownii informatycznej?

Autor: Adrian <adrianne54_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 22:15:05 MET DST

Użytkownik "Proximus" <proximus84@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
news:d7qb6o$rb7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej działa taka duża sieć z
> ilomaś serwerami i stacjami roboczymi. Stacje nie muszą by wydajne.
> Zapytaj adminów o szczegóły, ale nie wiem czy ci odpiszą...

A to nie są SUN-y?? Taki sprzęt do najtańszych nie należy, ale wirtualnie to
wszystko działa jako jeden komputer. Swoją drogą zastanawiam się co w środku
mają takie terminale? Czy to tylko przerośnięta karta sieciowa z dobudowanym
procesorkiem i odrobiną ramu, bo wszystko się wykonuje na serwerze...

Pozdrawiam!