Re: [NTG] Sterowniki Gravis + NT4

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 15:44:23 MET DST

W dniu Fri, 3 Jun 2005 15:11:25 +0200, osoba określana zwykle jako
Mirosław Szejduk pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Przepraszam za NTG ale grupa alt.pl.comp.sterowniki jest martwa a tutaj
>czytaja grupe ludzie znajacy na starszych systemach. Wiec moje pytanie jest
>takie czy sa jakies sterowniki dla NT4 obslugujace karte Gravis (nie PNP)
>karta dziala mi pod w95 ale mam starszy sprzecik z oryginalem NT 4 i
>chcialbym to razem polaczyc w calosc ale nie znalazlem sterownikow po NT4
>dla tej karty.

Niestety, IIRC GUS miał sterowniki tylko do 3.1.

--
  Kruk@ -\                   | I  WILL  TRY  TO  RAISE A BETTER CHILD(Marge
          }-> epsilon.eu.org | Simpson on chalkboard in episode 9F03)