[NTG] Sterowniki Gravis + NT4

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 15:11:25 MET DST

Witam

Przepraszam za NTG ale grupa alt.pl.comp.sterowniki jest martwa a tutaj
czytaja grupe ludzie znajacy na starszych systemach. Wiec moje pytanie jest
takie czy sa jakies sterowniki dla NT4 obslugujace karte Gravis (nie PNP)
karta dziala mi pod w95 ale mam starszy sprzecik z oryginalem NT 4 i
chcialbym to razem polaczyc w calosc ale nie znalazlem sterownikow po NT4
dla tej karty.
Za pomoc bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Mirek