Re: pudlo za 3kPLN netto

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 16:07:37 MET DST

Włodzimierz Krześniak wrote:

> Rozwin jezeli moglbys. Nie znam firmy Delta, wogule w kwestii zasilaczy sie
> nie znam, wiec wybieram troszke po omacku.

Chieftec to tylko marka handlowa - oni nie produkują żadnych zasilaczy.
Robią to dla nich Delta, Enhance Electr. & Sirtec. Ze wskazaniem na tego
ostatniego jesli chodzi o jakość (poczytaj archiwum grupy). Delty nie
polecam bo miała kilka hmm.. dość głośnych wpadek z zasilaczami,
poczawszy od notebookowych po poprzednika z serii wspomnanego przez
Ciebie modelu (300W z "dużym śmigłem" AFAIR).
A zaletą rozwiązania z wentylem 12cm jest rzeczywiście najczęścej
cichsza praca.

  Jaki zasilacz podobnej mocy bys
> polecil?

Osobiście coś wyprodukowanego przez FSP (zaznaczam "wyprodukowanego",
może mieć naklejkę bardzo wielu firm np. niektóre modele Modecom,
Sparkle, Zalman, Fortron, Aurora itp.) np. odpowiedniki
FSP460-60PFN http://tinyurl.com/7p6f3 .
Nie jest to sprzęt tani rzecz jasna, ale /naprawdę/ całkiem dobry.. Na
Allegro czasem trafiają się ezgemplarza wyższych modeli w
konkurencyjnych cenach (niejednokrotnie nówki typu lezaki magazynowe, z
faktura itp.).

> Pozdrawiam,
> Wlodzimierz Krzesniak

Pozdrawiam