Re: cpu i temp - rece mi opadaja...

Autor: fifi <nospam_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 14:18:50 MET DST

Użytkownik "dooh" <dooh@wp.pl> napisał w wiadomości
news:rmq6yorg36f3$.j6b64847ordm.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 2 Jun 2005 22:11:01 +0200, fifi napisał(a):

> U mnie temperatura CPU w czasie normalnej pracy osiąga ~50 stopni
> natomiast
> martwi mnie temperatura okręslana w różnych programach jako "Płyta główna"
> albo "PWM". Domyślam się że chodzi o tą część na środku płyty głównej
> głochodzna małym wiatrakiem na 2 kołkach (mostek północny ? ). W czasie
> intensywnaj pracy osiąga wartości 55-62 stopnie. Czy to nie za dużo ? Mam
> kupić wiekszy wiatrak z radiatorem ?

Jeśli dobrze rozumiem chodzi o chipset. 55 stopni dla chipsetu to dużo za
dużo, nie pamiętam żeby ta wartość u mnie kiedyś przekroczyła 45 stopni na
jakiejkolwiek płycie i to po przetaktowaniu. (zazwyczaj w granicach 35-40)
Otwórz obudowę i jeśli przy otwartej temperatury się nie zmienią, to albo
masz kiepski wiatrak, albo czujnik nawala. W przeciwnym przypadku popraw
wentylacje obudowy.

--
Filip