Re: cpu i temp - rece mi opadaja...

Autor: dooh <dooh_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 12:52:47 MET DST

Dnia Thu, 2 Jun 2005 22:11:01 +0200, fifi napisał(a):

> [...]

Podepnę sie pod temat żeby nie zaśmiecać:

U mnie temperatura CPU w czasie normalnej pracy osiąga ~50 stopni natomiast
martwi mnie temperatura okręslana w różnych programach jako "Płyta główna"
albo "PWM". Domyślam się że chodzi o tą część na środku płyty głównej
głochodzna małym wiatrakiem na 2 kołkach (mostek północny ? ). W czasie
intensywnaj pracy osiąga wartości 55-62 stopnie. Czy to nie za dużo ? Mam
kupić wiekszy wiatrak z radiatorem ?

--
[  d.o.o.h.  - Device Optimized for Observation and Harm  ]
[ mail:dooh(at)wp(dot)pl  GG:198354  http://dooh.virtu.pl ]