Gniazda USB piszczą - czy to groźna usterka?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 12:53:09 MET DST

  Witam,
Mam płytę Asus K8N, ma ona taką nieprawidłowość, że gdy zainstaluje się i
podłączy urządzenie USB (np. modem ADSL), które jest zasilane z USB i
pobiera cały prąd, jaki to gniazdo (wg specyfikacji) może podawać, z gniazd
USB na płycie głównej zaczynają dochodzić popiskiwania, piski lub
"poskrzekiwania". Na urządzeniach USB wcale lub mało "prądożernych" zjawisko
to nie występuje. Efekt taki mam już na drugim K8N (pierwszy wymieniałem w
sklepie z powodu takiego defektu - teraz jest ciut lepiej, ale i tak jest) -
ten typ tak ma czy jak?
Jak poważna jest ta usterka, i czy używanie USB w takich
okolicznościach może uszkodzić płytę główną lub urządzenie USB?
Dzięki!

--
Pozdrawiam,
  Gargamel