Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 19:46:26 MET DST

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:d7msor$4fb$1@theone.laczpol.net.pl...

> Jedno małe pytanko - czy u Ciebie jest jakaś zauważalna róznica przy
> długości nagrywania tych płyt na 8x a 4x ? Pytam bo u mnie na NEC
> ND-3500AG róznica czasowa wynosi chyba z 2-3 minuty /góra/, jest w
> każdym razie "kosmetyczna" niemal..

U mnie podobnie z tymi różnicami jest, ale zauważyłem, że po nagraniu płytki
DVD+R x8, mój napęd DVD (pioneer slot-in) czyta ją wyraźnie wolniej od tej
samej płytki z tym samym materiałem nagranym x4. Bo ja po nagraniu każdej
płytki oprócz weryfikacji w Nero, wkładam ją do DVD-ROM'u i przegrywam dane
na HDD, co mnie utwierdza, że dane są jednak wypalone poprawnie (takie
prywatne skrzywienie)

> Qrcze - a już myslałem ze to tylko ja tak trafiam na te
> charakterystyczne "maskownice" napędów a la Szajsung ;-)

hehe

Samsung'a

> Kiedyś wkładali tam równiez chętnie hdd Samsunga - niestety w tych
> "nieco gorszych jakosciowo" dla tych dysków czasach.

To niestety potwierdza, że do tych kompów są wkładane rzeczy, które
aktualnie są najtańsze;(

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".