Re: obudowa chieftec - po co boczne wentyle...?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 01:31:44 MET DST

Użytkownik "marxjo" <marxjo@post.pl> napisał w wiadomości
news:647598992.20050603000450@post.pl...

[...cut]
> czyli mówicie, że te boczne także się dobrze spisują ?

Aż sam się zdziwiłem. Jestem bardzo zadowolony z tych temperatur, ale myślę,
że sporo pomaga też sama kubatura obudowy, gdyż poszczególne elementy nie są
upchane jeden przy drugim, jak to bywa w standardowych obudowach, a te big
towery Chieftec'a to kolosy.

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".