Re: obudowa chieftec - po co boczne wentyle...?

Autor: marxjo <marxjo_at_post.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 00:04:50 MET DST

> Mam Bigtowera Chiftec'a z serii UNI
> http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=917, i mam
> zamontowane tylko 3 boczne wentylatory które dmuchaja na dyski i mam w
> budzie 20-21 stopni celsjusza, jak byl te ostatnie upaly to mialem 25
> stopni, wiec looz. Wentek z przodu jest zupelnie zbedny, może sobie
> ewentualnie zamontować jeszcze tak jak mój przedmówca pisał z tyłu obudowy
> wentek 120mm, ale jak masz porzadny zasilacz z dwoma wentkami ktory wyciaga
> powietrze znad proca to i ta 120 będzie zbędna, co widac na moim
> [...]

czyli mówicie, że te boczne także się dobrze spisują ?
myslałem, że podstawa to 1, lub 2 na przodzie (zimno) i 1,2 tylnie (out gorąco)
Co prawda, dziś zakupiłem Freezone'a 100 CU+ i sens wymiany budy (mało miejsca,
przegrzewanie się) stoi pod znakiem zaptania :)
Choć moja ma trochę własnoręcznie zrobionych otworków - przód, bok, góra. Wielki
wstyd toto gdzieś zabrać :(