Re: obudowa chieftec - po co boczne wentyle...?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 21:58:30 MET DST

Użytkownik "marxjo" <marxjo@post.pl> napisał w wiadomości
news:1701114850.20050531164220@post.pl...
> Witam!
>
> Przymierzam się do zakpu obudowy chief'a i szukam takiej co by miale z
frontu i
> z tyły po 2 wentyle + ew. jakieś boczne, ale widzę bardzo dużo modeli tego
> producenta ma boczne wentylatory, tzn. w przedniej częsci obudowy po
jednej
> stronie są np. 3 a po drugiej 2. Brak wentylatora w części przedniej.
> Wg Was, sprawdza się takie rozwiązanie ? Jeśli nie ma przednich i tylnych,
> tylko boczne ?

Mam Bigtowera Chiftec'a z serii UNI
http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=917, i mam
zamontowane tylko 3 boczne wentylatory które dmuchaja na dyski i mam w
budzie 20-21 stopni celsjusza, jak byl te ostatnie upaly to mialem 25
stopni, wiec looz. Wentek z przodu jest zupelnie zbedny, może sobie
ewentualnie zamontować jeszcze tak jak mój przedmówca pisał z tyłu obudowy
wentek 120mm, ale jak masz porzadny zasilacz z dwoma wentkami ktory wyciaga
powietrze znad proca to i ta 120 będzie zbędna, co widac na moim
przykładzie. Aha jako dyski mam trzy Barracudy IV wiec wentki mają co
chłodzić;]]]

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".