Re: Komputer składak - programy diagnostyczne.

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 19:59:05 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mbolewski@op.pl> napisał w wiadomości

> A cos sie popsulo. Komputer nie trzyma systemu dluzej niz 3 - 4 tygodnie.
> Potem
> poprostu XP Pro SP2 wypisuje na niebieskim ekranie bledy sprzetu (nie
> podaje
> jakiego (ale restart zazwyczaj pomaga)) a z czasem przestaje sie
> uruchamiac (i
> juz restart nie pomaga). To na pewno nie przez oprogramowanie.

Twierdzisz, że wykrzaczenie systemu po 3 tygodniu ciągłej pracy świadczy o
tym, że coś Ci się popsuło w komputerze? IMHO to ewidentna wina systemu a
nie sprzętu. Myślę, że jeżeli to byłaby wina sprzętut o nawet dnia komputer
by Ci nie pochodził. BTW - sprawdź czy po takim samym czasie wykrzacza Ci
się Linux, jeśli nie to masz juź odpowiedź.

--
| p o z d r a w i a m - a i d a h o w | www.aidahow.xp.pl | GG: 9161504  |
| Pentium 4 2,4C | Asus P4P800 i865PE | 512MB PC3200 CL 2,5 TwinMos DUAL |