Komputer składak - programy diagnostyczne.

Autor: Mariusz <mbolewski_at_op.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 18:09:09 MET DST

Witam.
Mam problem ze swoim komputerem. Rok temu złozyłem komputer i teraz placze.
Poprzedni komp byl firmowy NTT i jak cos sie dzialo wiozlem do serwisu i nic
mnie nie obchodzilo.

Potrzebuje nazwy programow ktore pomoglyby mi przeprowadzic testy diagnostyczne
komputera. Szukajac na Google widze ze ludzie nie rozrozniaja testów
wydajnosciowych od diagnostycznych. Nie chce wiedziec jaki mam szybki komputer
ale co sie popsulo.

A cos sie popsulo. Komputer nie trzyma systemu dluzej niz 3 - 4 tygodnie. Potem
poprostu XP Pro SP2 wypisuje na niebieskim ekranie bledy sprzetu (nie podaje
jakiego (ale restart zazwyczaj pomaga)) a z czasem przestaje sie uruchamiac (i
juz restart nie pomaga). To na pewno nie przez oprogramowanie. Komputer jest
uwazam zabezpieczony. Firewall sprzetowy - Net z kablowki i poblokowane niktore
porty (lipa). Dodatkowo zainstalowany norton antivir 2005, firewall programowy z
nortona, czeste skany AD WARE, na bierzaco aktualizowany win XP pro.

Gwarancje mam na czesci a nie na komputer, wiec nie wiem co wyslac do naprawy.
Chcialbym przetestowac zasilacz, procesor, plyte glowna, RAM, dysk.

Parametry komputera:
Procesor Athlon Barton 2500
RAM 256 Noname 400MHz
Plyta Epox ale dokladnie nie pamietam - dzis jestem w innym miescie - sprawdze
jak wroce.
Zasilacz 350W
Dysk Samsung 80 GB SATA

jak czegos nie podalem to mnie "opieprzac" :) i dopisze

Dzieki za pomoc.