Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 14:16:32 MET DST

BQB wrote:

Ogólnie to posiadam poza typowym standardem
> dwie karty dźwiękowe jednocześnie działające, skystar2, karta I/O 6xCOM
> i jakoś to działa (najgorzej jest z konfiguracją dwóch kart dźwiękowych).

Tak z ciekawości - te dźwiekówki to zaintegrowana+PCI czy tylko PCI?
Pytam bo sam używam na codzień zestaw zaintegrowana C-media w NF2 + SB
Live! (+czase z doskoku "USB Audio Device" w postaci boomboxa Philipsa)
i zarówno pod Winda jak i Linuxem (jądro 2.6.1x) wszystko "konfiguruje
się samo" niemal. Inna sprawa że nie mam tylu kart rozszerzeń co Ty wiec
może u Ciebie najwięcej roboty jest np. z przerwaniami/konfliktami?
BTW - do czego Ty te COM'y używasz, pewnie UPS, komórka, ew. pilot na
Girderze, ale co z resztą? ;-)

Pozdrowienia